Nez'den Estetik İtirafı: 'Botoks Yaptırdım, Estetik Yaptırmadım'

👁 5

Şarkıcı Nez, estetikle ilgili samimi açıklamalarda bulundu. Estetik doktoruna gittiğini ancak doktorun 'Senin ihtiyacın yok' diyerek kendisini geri gönderdiğini belirten Nez, 'Küçük dokunuşlar var' dedi. Estetik yaptıranların gündem olmasına ilişkin ise 'Hayata bir kere geliyoruz. Kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız onu yapın' ifadelerini kullandı. 'Estetik olmamayı neye borçlusunuz?' sorusuna ise 'Botoks yaptırdım. Estetik yaptırmadım. Gen herhalde... Bir gün gelecek benim de ihtiyacım olacak' yanıtını verdi.

Projelerinden bahseden şarkıcı, 'Önümüzdeki ay kitabım çıkacak. Çok istiyordum. 'Oysa Şarkım Hiç Susmadı' ismi... İsim yazmadım eserde ama insanlar, 'Acaba kim bu?' diyecek. Herkesi affettiğim için kendimi anlattım. Kitaptan herkes bir parça alacak. Belki şiirimden ve şarkımdan bir şey alacaklar. Birey için hiçbir şey yazmadım. Erkekler yazsın ben niye yazıyorum. Geçmişte kalmış uğurladık. Tanju Okan için proje yapılacak. 'Hancı' şarkısını seslendirdim' diye konuştu.

Danslarıyla gündemde olan Nez, 'Manifest grubu çok iyi. Kostümlerine baktığım zaman ilk çıktığım yıllardaki kostümleri görüyorum. Çok güzel dans ediyorlar. Çok destekliyorum. Gençleri desteklemek lazım. Bir insan hem şarkı söylemeli hem dans etmeli... Yapamıyorsa yapmasın. Yapamayan için kötü duruyor. Hadise'nin danslarını da beğeniyorum. Benden hemcinslerime kötü laf çıkmaz' açıklamasını yaptı.

© 2022 Her hakkı Saklıdır | /

💬 Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaydan sonra yayınlanır.

Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yazın.